Monday, 21 March 2011

Boleh tak??

Assalamualaikum...

Hm, ary ni, malam ni, boleh tak kalau :
  • Sye nak pos entry banyak-banyak?
  • Sye nak jerit kuat-kuat?
  • Sye nak marah seseorang?
  • Sye nak luahkan ketidakpuasan aty?
  • Sye nak perli orang sesuke aty?
  • Sye nak buat hal sye sendiri?
  • Sye nak buang senyum jauh-jauh?
     Ye! Sye tgah marah! Walaupun sye senyum tp sye tak tipu yang sye tgah marah. Makin manis senyuman, mean, sye makin marah. Pandaikan sye kaburkan mate orang? Hahaha! walaupun orang cakap mate xboleh menipu, tp xde lagi orang cakap senyuman boleh menipu.


     So, korang rse boleh tak sye buat semua bende kat atas ni? Tp, kalau korang ckap xboleh pon, sye buat jgak. U see? Degil kan sye? Hahaha! Well... dah la. Malas nak bnyak citer kat cni, jmpe kat entry lpas ni. Tata! Next!

No comments:

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011