Thursday, 17 March 2011

Semua tentang mereka

Assalamualaikum...

     Kali ni sye nk citer cket pasal kawan baek sye start dari sekolah rendah, sekolah menengah, dan sekolah menengah lagi.haha...! UiTM punye kawan baek, no! i mean, kawan baek sye dkat UiTM masih belum dapat di kenalpasti atas sebab-sebab tertentu.huhu ~_~'' (nmpak sgt xde kawan kn?)...

     Ok, mse zaman kanak-kanak milo dulu, sye ade 2 orang kawan baek! Ramai kan...haha (at least lbih dari 1). Mereka-mereka tu ialah Syuhada dan Zalikha. Ntah macam mne sye boleh jd kawan mereka-mereka ni xtaw la. Maklum lah kecik lagi kan, sye pon kabur-kabur pasal detik perkenalan kitorang.haha! Ayat poyo. Korang nk taw, Syuhada ni tersangat la bijak budak nye..Sampai sye pon terkena tempiasnye..top 3 jgak la dlam klas dulu.haha! Poyo lg. Si Zalikha ni pulak tersangat la muslimah budak nye...(tudung labuh oww..) tp sye xkne tempiasnye pulak. Buktinye, sye msih pkai gaun smpai drjah 3 ok! haha. Tp didikan agama sye ckup taw.hee..

Ni la wajah mereka-mereka tu.ok.Next!

     Biler sye dah naek sekolah menengah, kawan pon bertukar.. Dah xjmpe dah si Syuhada dgan si Zalikha tu. Kat sekolah menengah sye jumpe dgan Zella, Fadiz, Mizah n Eyrah. Psst! Sebenar nye, Eyrah je yg sye bru knal. Yg lg 3 tu sye dah knal mse sekolah rendah. Hee... Tp bergabung time sekolah menengah. Sumpah sye pon pening. Adoi! Zella now dah muslimah u! Sgt-sgt alim. haha!Bakal ustazah. Fadiz still giler-giler sgt ok tp bakal dokter. Mantop! Mizah maintain cumil dan bakal nurse. Eyrah? No komen!hee..

Ni la mereka berempat. Cute miut kan?Next!
     Last sekali kawan sye mse sekolah teknik. Kawan baru lagi. Tp ade sorang je yang kamcheng giler. Dy adelah Abieb! Hee... Abieb ni pon excellent student gak. kitorang member dah dkat 4 years! Lme jgak la tu. Dy ni baek lagi berdedikasi gtu. Sekarang tgah study seni kulinari. Kat Dungun.. Dah lme xjmpe dy.Huhu!

Ni la Habibah a.k.a Abieb! Ayu beb!Next!


Eh, dah abis la..hee!Maaf ye awak semua! Sye rembat pic awak-awak kt FB. Hee...!Ok la. Tu je untuk entry kali ni. X best pon. Hee..Tata!


No comments:

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011