Tuesday, 12 April 2011

Hijabku Jiwaku

:: Jom join! Klik gambar ::

Assalamualaikum...

     Pagi-pagi ni, sebelum pegi kelas, sye nak join satu contest ni. Contest ni tajaan Cik Siti Suhaila yang santek. Macam best je contest ni, so sye nak la join. Haha! Sibuk je. Peduli ape sye. Hee! (agak tak malu ye di situ). Ok lah. Malas nak membebel panjang-panjang. Takut nanti Cik Siti Suhaila kiter bosan nanti tak pasal-pasal sye kena reject. Hehe!

     Oleh itu, dengan sukacitanya sye menghantar gambar sye yang kat bawah ni sebagai wakil. Hee! Poyo betul ye ayat sye!

:: Rumahku Syurgaku. Hijabku Jiwaku ::

     Ok. Tu je kot untuk entry kali ni. So, sye tag 3 orang yang manis lagi cantik dan rupawan ni : Cik Iqaa, Cik Fy, Cik Sue. That's all! Tata!

2 si cantik/kacak komen:

sue said...

hai amira... terharu sy kene tag... thankiu... hehehe

holaulala said...

hehe u almost welcome!

Template by:

Free Blog Templates