Friday, 1 April 2011

Thanx awak!

Assalamualaikum...

     Psst! Korang nak taw satu citer tak? Ary ni sye dapat topup free RM15. Dari siape? Haa! Korang tak taw. Sye ni bertuah orang nye. Ceh! Baru dapat sekali dah nk berlagak ye. Hahaah! Xde la. Sebenarnye, ade sorang cik adik ni yang baek aty sangat nak bagi sye. Dy cakap, sye antara orang yang bertuah. Haa! Tak caye la tu. (tak cye sudah) hahah! Gurau je ok.

     Siape? Siape? Siape? Hahaha! Sye memg ske buat korang tertanye-tanye. Kalau nk taw, sila bace bebelan sye dulu. Haha! (ketawe jaat) Oleh kerana cik adik tu sangat baek aty, so, sye pon nak buat satu bende ni. Hee! Sye nak promote blog dy. Hee! Awak tak ksah kan?? Blog dy purple kaler. Nice! But simple. Eh, terbalik lak. Simple but nice. Tu yang sye nak bagitau sebenarnye. Hee!

     Kat bawah ni dy pnye header. Simple je. Jom la korang terjah blog dy ramai-ramai. Ape lah slahnye kan. Boleh la knal2. Dapat kawan baru. Dapat citer baru. Dpat gosip baru! Ops! Yang tu jgn.. Hehe! Meh la klik header yang kat bawah ni...

:: tgk ni. Jom terjah ramai-ramai! ::


Wahai si pemilik blog. Tolong la jangan marah sye. Lagi sekali. Thnx a lot! Hee! Itu sje. Tata!

4 comments:

cik ubi said...

top up free?..bes bes

holaulala said...

taw xpe..hee!

Manja (let it be my sweet name) said...

best nyer dp top up free

Ape jenama Makeup korang?

holaulala said...

memg best! hee..

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011