Tuesday, 3 May 2011

"hafizzainal's contest - senyuman mahal "

:: Klik banner untuk join ::

Assalamualaikum...

     Lagi sekali update my blog. Hahaah! Bak kata orang tua-tua, lepas gian...Hahaha! So, sye nak join contest ni. Si kacak Hafiz Zainal yang anjurkan... Jom la join sama-sama.. Hee! Macam best je. Cakap banyak pon tak gune kan.. Buek ponat jari den yo... Hehe! Gurau je... Dengan ini sye mempersembahkan....................



     Ok. Kat atas ni la pic sye dengan senyuman yang sentiase terhias di bibir. Cewah! Memang sangat tak ternilai ok! Dua lagi sye bagi. Jangan terkejut sebab sye memang sentiase over. Haha!

     Nak taw sebab ape sye senyum? Tengok kat bawah ni....





     Hahaha! Senang citer, sye ni setiap kali pandang kamera je memang otomatik akan senyum. Heheeh! Senyum tu kan sedekah... So, tak perlu tunggu ape-ape sebab untuk senyum. Even tengah berangan pon kte boleh senyum. Betol tak?

     So, sye nak tag mereka ni : Cik Iqaa, Natasya, Misz Aien. That's all! Tata!

3 comments:

.m y z. said...

cantik :DD good luck!

holaulala said...

thanx!:)

Amira Chan said...

Comel.. dah follow.
hit mine :)

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011