Thursday, 19 May 2011

Mimpi gigi patah alamat ada saudara akan mendapat celaka?

Assalamualaikum...

     Hai kawan-kawan. Korang percaya tak dengan mimpi? Kalau sye, err...tak berani nak cakap. Nak percaye pon macam karut jugak. Mimpi kan mainan tidur. Betul tak? Tapi kan, ada jugak mimpi yang kita boleh percaya. Mimpi yang macam mne sye tak taw.

     Macam-macam tafsiran pasal mimpi yang sye dah dengar. Antaranya, mimpi kena patuk ular petanda ada orang nak masuk meminang, mimpi lihat banjir petanda akan mendapat rezeki, dan mimpi gigi patah atau tercabut petanda ada saudara atau ahli keluarga yang mendapat celaka/meninggal dunia. Tapi, sejauh mana kebenaran semua tafsiran mimpi tu?

     Mesti semua tertanya-tanya, dah kenapa lah budak ni tetiba buat entry pelik plus merapu ni. Korang nak taw kenapa? Sebab malam semalam sye mimpi gigi bawah saya tercabut. Ha, korang rase ape alamatnye tu? Sye pon tak taw la. Tapi macam risau jgak. Nak percaya pon kang korang cakap sye merepek? Haha!

     Tak... Sye tak percaya. Tapi sye rasa agak terganggu jugak la lepas dapat mimpi tu. Sebab lepas mimpi tu sye terus terbangun dan asyik terfikir je pasal mimpi tu. Hee~ Maybe mainan perasaan je kan. So, sye pon amek la kputusn untuk buat entry ni. Tu saja. :) Bunyi awal-awal tadi macam penting sangat je kan? Haha! Saje je...

Nota kaki : Weh, serius lah sye rasa terganggu dengan mimpi tu =_=". Sape-sape ade pendapat sila lah berkongsi ye. ^_^

That's all! Tata!

2 comments:

Atie iskandar said...

em, xde ape2 kot.. mcm saye slalu dapt mmpi2 cmtu, tp xde ape2 pon yg belaku.. tapi pe2 pon just be carefull k.. kdg2 Allah nk bg ptnjuk dri mmpi kite.. kdg2 bnda tue cume mainann tidor.. =)

holaulala said...

setuju! betul la tu. mainan tidur. thanx atas pndapat kamu^_^