Wednesday, 18 May 2011

Segmen Review Blog oleh Norlida Ramli

:: Klik untuk join ::


Assalamualaikum...

     Muke dy ni lagi! Ops! Jangan la cakap macam tu. Nak buat camne. Sye memang suke baca orang lain komen atau kritik blog sye. Yela, kte kan belajar dari kesilapan. Hee! Taknak cakap banyak, jom citer pasal segmen ni.

     Segmen ni, Cik Norlida yang buat. Korang nak join? Ha, klik la header kat ats tu. Header Cik Norlida ye, bkan header sye. Hee~

     Ok lah Cik Norlida. Sye join segmen ni sebab sye nak taw ape yang hampeh dan ape yang ok nye pasal blog sye ni. :) ~balik-balik alasan yang sme~ Nak buat macam mane, dah memang tu jela sebab sye join. Hee~ Ops! Ade lagi satu sebab la. Sebab sye memang suke join segmen dan nak tambah kenalan. Amboi! Ni dah bersebab-sebab ni. Xpe la kan.. hehe~

Dah. Tu je kot. Macam dah banyak je sye membebel ni. Kang pening pulak Cik Norlida nak baca. Hehe! That's all! Tata!

1 si cantik/kacak komen:

♥ norlida ramli ♥ said...

sudah di review..jom terjah

http://norlida89.blogspot.com/2011/05/segmen-review-part-11.html

Template by:

Free Blog Templates