Wednesday, 25 May 2011

"When My Instinct Speaks Through The Window"

Assalamualaikum...

     Hai!!! Seperti yang dijanjikan, sye kan nak promote blog yang join segmen ari tu. Tak banyak pon. Sebab tu sye rajin nak promote. Hee! Kali ni tiba giliran Mizz Dolly. Nama sebenar tak dapa di kenal pasti. Haha!

     Kalau korang masuk blog ni, korang akan nampak pelangi. haha! ~pandai-pandai je la~ Nak tengok ke? Tengok kat bawah ni...

:: Klik kalau nak terjah ::

Cun tak? Cun kan? Nak kenal? hee~ Pegi lah terjah. Jadi wartawan terjah sekali sekala apa salahnye. Hee! Cepat-cepat sebelum terlambat!:)

Nota kaki : Kalau nak taw maksud di sebalik tajuk entry ni, pegi la berblogwalking kat blog Mizz Dolly^_^

That's all! Tata!

2 comments:

Mizz D O L L Y said...

Babe! Thaxxx a lot!
Really appreciate that n sangat terharu! Sobs!
Lutsa love! xD

holaulala said...

@Mizz D O L L Yur most welcome dear:)

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011