Sunday, 5 June 2011

" Contest Bijak Kira Bersama Cik Dot "

:: Klik dan join ::

Assalamualaikum...

     Hai! Dah ngantuk. Tapi sye di tag oleh kawan sye si Telagaputih untuk join contest ni. So, untuk tidak menghampakan beliau, sye buat la entry pendek ni.;)

Senang je, just kira ade bape orang. Tapi, tuan punye contest tak cakap, kira yang nampak je or yang tak nampak or yang sipi-sipi sekali. So, bila sye belek-belek, kalau kira yang nampak dengan mata kasar, ade 17. Kalau tambah yang sipi-sipi, 19. So, sye nak ambik tengah-tengah la. 

     Jawapan sye 18

Itu saje:). Oleh kerana sye sangat RAJIN untuk tag orang, so sye nak ajak sesapa je yang baca entry ni untuk turut mengira sekaligus menjoinkan diri dalam contest ni. Boleh tak macam tu? Hehe! ?Halal la ye;P

Nota kaki : Kejap kira kaki, kejap kira kepala, kejap kira baju. Taktaw nak kira tang mana lagi dah. Haha!

That's all! Tata!

7 si cantik/kacak komen:

Telaga Putih said...

suka nota kaki 2.. ahahahah :P

waeda alias said...

hehe. tq join my contest ;) gud luck okeh dear T_T

holaulala said...

@Telaga Putihkan...? haha!

holaulala said...

@waeda aliasok. thanx!:)

Telaga Putih said...

kan?? ahahahah teringat cite karak.. kan?? ;P

holaulala said...

@Telaga Putih haha! taw xpe..;)

Telaga Putih said...

kan? :P

Template by:

Free Blog Templates