Wednesday, 8 June 2011

Day 14 : Benda paling jijik pernah anda buat

Assalamualaikum...

     Hai! 1st update for today. Ape citer? Pasal benda paling jijik pernah sye buat? Ape bende ha? Korang nak taw ke? Ala... Tak payah la kot.. Haha! Ok ok... Baca bawah ni..

Benda paling jijik sye pernah buat ialah kumpul cacing. Korang pernah? Best taw. Nak try? Pegi je cari kat bawah  batu belakanh rumah tu. Hehe~ Dulu-dulu sye suka main cacing sebab dia elastik! Eeuww! Haha! Geli latu. Tapi best taw. Lagi-lagi kalau dapat yang besar plus panjang tu. Gemok-gemok. :P Cepat bayangkan. Lepas tu sye amik cacing tu, kumpul banyak-banyak, cari sarang burung, bagi anak burung makan. Wah! Baik jugak sye kan? Haha!

Tapi kadang-kadang datang gak mud kejam. Ape sye buat? Sye potong cacing tu. Haha! ~jahat giler!~ Pastu  kalau sye dah jumpa, walaupun ekor je, jangan harap la nak lepas. Memang sye tarik je sampai jumpa kepala. Haha! Korang try la. Geli? Tu la, dulu kecik-kecik taknak try. Dah besar ni sibuk la nak geli-geli. Haha!

Nota kaki : Act, sye pon dah tak lalu tengok cacing tu. Geli geleman even dulu lumat cacing tu sye kerja kan. ;PP

That's all! Tata!

12 comments:

Telaga Putih said...

hek eley.. sembang.. kata berani.. tp geli.. ceh! cacing 2, sy wat mancing jek...

holaulala said...

@Telaga Putih amboi...kan da cakap masa kecik2 dulu. haih org tua lama nih..hahaha!

waeda alias said...

kenapa men cacing. men la ngn pacat. hehehe

Telaga Putih said...

y pntg skrg penakot!! ahahahha

kuah kacang said...

tak de menatang lain ke nak men.. kne gak cacing.. err--' HAHA

holaulala said...

@waeda alias pacat? comel sangat tu..=_=" haha!

holaulala said...

@Telaga Putih takpe.. takut tu lumrah.. awk tu pon penakot jugak. haha! kene saman je nak nangis..lalala~

holaulala said...

@kuah kacang yela.. kan jimat. kang mintak mainan mahal2 kene perambat. hee!

Telaga Putih said...

bila saya kata saya nanges? xbaik fitnah.. dosa wooo

holaulala said...

@Telaga Putih owh. takde eh? salah org kot..haha!

Telaga Putih said...

sengal.!!

holaulala said...

@Telaga Putih haha!

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011