Thursday, 9 June 2011

Day 15 : Minggu ni, perkara paling seronok

Assalamualaikum...

     Hai. Maaf sebab baru berpeluang nak update. Line wifi sangat jeles bila dapat taw sye mengupdate blog. Pasal apa sye pon tak taw. Hee~ So, sementara beliau bermurah hati memunculkan line walaupon 1 bar, sye akan manfaatkan sebaik mungkin. Ok. Merepek!

Pagi yang buta sikit ni, sye nak update pasal cabaran Makan Dalam la, macam biasa. Hee! Tapi dah terlepas sehari. Huhu! Takpe, sye tetap akan teruskan cabaran ni. Dah hari ke-15 da pon. Hee~ Ok, perkara paling seronok untuk minggu ni ye? Ape ha? Nak taw layaannn...!:PP

     Minggu ni, takde la banyak pon benda yang menyeronokkan. Tapi banyak la jugak. Haha! Amek kaw ayat pusing-pusing. ;P Firstly, yang paling seronok sekali of coz sebab dapat henpon baru. For sure la kan... Hee~ Then, tambah seronok bila di belanja KFC berkali-kali. Wah! Perut kenyang, hati pon senang. Lepas tu, sye menang cabutan bertuah! Jangan jeles ;) Lagi ape ek?
---------------------------------------------------------------------Ha!!! Paling sye suke, DUIT PTPTN DAH MASUK!! Haha! ~kemain lagi kaw eh. Duit tu untuk blaja la~ =_=" lalala! Sye taw la. Sye seronok sebab nanti sye boleh la BELI BUKU BANYAK-BANYAK....(ayat cover) haha! Ok dah taknak cakap lebih. Nanti ade orang pow.

Nota kaki : "Manfaat"kan la duit PTPTN sepenuhnye. No double meaning ok. Sye nasihat ni. Lalala~

That's all! Tata!

5 si cantik/kacak komen:

Telaga Putih said...

kuarkan duit pt rm20, utk sy nya snack plate + chezy wedges kfc.. rm13.45 harga nya.. wink3!!

holaulala said...

@Telaga Putih wah! BNYAK HENSEM MKE? hahahaha!

Telaga Putih said...

xhensem, kacak jek~

holaulala said...

@Telaga Putih kacak ke? hahaha!

Telaga Putih said...

yup.. memang pon.. kenapa? tergoda ke? ahahaha

Template by:

Free Blog Templates