Wednesday, 8 June 2011

KALAULAH saya DORAEMON...

Assalamualaikum...

     Hai! Hee! Dah kenapa tetiba nak jadi doraemon plak kan. Takde ape pon. Tapi, sye terfikir, kalau lah sye doraemon, kan senang. Ade poket doraemon yang boleh letak sagala macam harta benda. Lepas tu dalam poket tu plak ade macam-macam barang zaman moden. Wah! Kemain lagi angan-angan. Ala, ape salahnye nak berangan jap kan. Kejap je.

Kalau sye jadi doraemon, mesty bilik sye sangat la kemas lagi luas, sebab semua barang sye sumbat dalam poket tu. haha! Lepas tu, mesti sye dah pegi semua tempat dengan guna pintu suka hati. Then, kalau pegi mana-man, takde la berat nak bawak beg sarat-sarat sebab semua lengkap dengan adenye poket doraemon. Lepas tu, mesti sye dah bela rimau. ~tapi rimau tu dikecikkan dengan lampu pengecil la~ :PP

     Tapi, satu yang nyata, mesti semua orang pandang sye pelik sebab sye dah jadi gemok dan pendek serta berwarna biru dan bermisai seakan-akan kucing kacuk serigala. Wah! Yang tu sye tak bleh terima. Mana boleh sye yang begini---------------------------------

|
V
                       

tetiba bertukar jadi doraemon. Tak bole tak boleh. Korang boleh bayangkan doraemon camne kan? So, kesimpulannye, bersyukur la jadi manusia. Walaupun ade kekurangan, tapi sekurang-kurangnye manusia ciptaan paling agung kan? Hee! Ye je...

Nota kaki : Sia-sia je sye berangan. haha! Sila jangan tiru macam sye yang kuat berangan serta berimaginasi dengan katun yang bukan-bukan lagi aneh-aneh. Haha!

That's all! Tata!

4 si cantik/kacak komen:

Telaga Putih said...

pintu suka hati.!!! ahahha

holaulala said...

best kan? haha!

Telaga Putih said...

xpon.....

holaulala said...

ceh=_="

Template by:

Free Blog Templates