Sunday, 26 June 2011

Makan asam+garam, cari duit dalam garam+kopi+garam+asam jawa, lari keliling kampus, asingkan biji sagu dan beras! Bawak air guna sudu..=Sakit perut, mabuk!

Assalamualaikum...

     Hai! Wah! Lama betul tak bukak blog buruk ni. Hee! Act, sye bnayak keje la. Tambah-tambah pulak line yang tak betul kat dorm tu. Nak g libry selalu sye memang sangat 'rajin'.;p Ok, bercakap pasal libry. Sye kat libry ni!!! ~beritahu dengan bangga!~ Haahha!

Tengok tajuk panjang kemain kan? Tapi tu la realitinye. Cewah! Dua ari lepas sye join explorace. Ala biase la xtvt kolej. Memang tak sah kalau tak kacau sye dok goyang pinggang. Huhu! So, sye ni dengan semangat nye menunjukkan yang sye menyokong xtvt jpk-jpk sekalian.. Sye join explorace, sye join sukaneka jugak! Hahaa! Over!

Explorace tu memang kuang ajaq! Agaknye tema diorang nih tepung, cat, garam, air gamaknye. Poning den dibuat nyo! Adei! Masa explorace macam-macam kitorang kene buat. Paling sengal cari duit dalam gara la. Dah la garam, ade kopi, ade asam jawa, ade halia pulak tu! Siap ade hiasan kilat-kilat. =_=" Pastu tak leh tiup.Ha, memang molek bebenor ler tu... Sye pon ape lagi, dengan penuh yakin menjilat dan menelan garam tu. haha!

     At the end, sakit perut sebab masuk angin, pastu MABUIK! Cis! Ini boleh mendatangkan marah. Haha! Petang tu penutup sye tak turun pon sebab sye taw sye 'juara'. Lalala~

Nota kaki : Konon nak naik entry beriban, tapi masa sangat mencemburui sye;p

That's all! Tata!

No comments:

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011