Tuesday, 7 June 2011

Original Rose

Assalamualaikum...

     Hai! Cerita pasal ros, mesti semua dah terbayangkan bunga ros yang cantik, wangi dan ade bnyak kaler tu kan? Ha, berangan la tu. Siapa yang tak suka ros angkat tangan! AAK? Hee~ Gurau je. Ok, kepada yang suka bunga ros, sye ade 'bunga Ros terbaru' yang lebih cantik untuk diterjah. Korang nak taw tak? Kalau nak, klik bawah ni...

:: Klik sini ::

Pewit! Eceh... Ade lah tu nak ngorat. Lupakan ok, kawan je. Tak nampak dah ade sorang tengok semacam je kat header tu? Haha! Jom lah g jengah blog dia jap :)

Nota kaki : Finally, selesai satu perkara... Pinjam header ye Rosenataha. Hee~ Kalau tak boleh nanti sye delete ;P

That's all! Tata!

2 comments:

RoseNatasha said...

THANKS for the review ! hehe comel jeppp ;D

holaulala said...

@RoseNatasha hee! ur most wc!:)

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011