Sunday, 12 June 2011

Tolong jangan DERA saya!

Assalamualaikum...

     Hai! Korang! Tolong sye! Sye didera! Kena dera ngan sape? Huhu~ Malu nak cakap... Daripada hari Jumaat lepas lagi sye dah didera. Sampai tidur tak lena, makan tak kenyang, mandi tak basah kepala. Penat taw...;(

Korang nak taw sye didera oleh siapa?






























...........sye didera oleh tanda tanya dan persoalan yang masih takde jawapan..........hah!

~Ingat kan kene dera oleh majikan ke kan~~ Sye bukan amah ok! Haha!

Persoalan yang asyik berlegar-legar kat kepala otak sye ialah, patut tak sye g outing. Haha! ~Ingatkan kes berat benau!~:P Tolong la jangan marah. Haha! Sye ni tengah diburu tanda tanya. Nak pegi ke tak nak, nak pegi ke tak nak...Pegi pon buat ape? Nak g berjimba la...eh! bukan! Sye nak g amik duet. Sesungguhnye sye telah jatuh bankrupt dek kerana makan tak henti-henti! ;P Macam mana? Perlu tak? Mesti la perlu kan? Sangat perlu sebab dalam purse sye tu tinggal 9 hinggit je! Cis!

Tapi, masalahnye, sye baru je nak bersiap, mula la bunyi guruh sana-sini. Seperti yang anda semua sedia maklum, sye ni bukan berani sangat. Haha! Tolong la jangan dera perasaan sye wahai kekangan-kekangan sekalian. Sye sampai dah lupa sye dah makan nasi ke belum.:P ~ayat sadis~

     Hm,saje je buat entry ni. Konon nak mintak pendapat la kan. Haha! Poyo je. Takpe-takpe. Korang sudi baca pon dah cukup menghiburkan hati sye yang tengah gundah ni! :P Plizzz la ayat tuh! Hee~ Ok ok. sye dah buat keputusan, sye nak keluar SEKARANG. Walau ape pon yang jadi, walau ujan di tengah jalan, walau di kejar kucing jalanan, walau terseliuh di tepi longkang, walau teksi tak nak datang, sye akan pegi jugak! ~kemain nekad lagi~ Mesti lah! Kang sye tinggal tulang sebab tak makan sape nak jawab? Dah timbul ura-ura lain cakap sye kene dera kat kolej plak. Ahakz!

Nota kaki : Tajuk nak gempaq! Haha! Doa kan sye berjaya berjumpa dengan Pakcik ATM ok? :P

That's all! Tata!

8 comments:

G3-lina said...

la.. ingat dah kene dera betoi2~ tertipu pulak da

Telaga Putih said...

bustand larkin tu mcm2 atm ada.. apa ada hal~

Lulu caldina said...

ekeke..

holaulala said...

@G3-lina Ops! lina tertipu. hehe!

holaulala said...

@Telaga Putih memang takde hal la. haha! dah pegi dan selamat balik pon..:P

holaulala said...

@Lulu caldina eheh!!

Lulu caldina said...

retis datang lagii... ngee

Telaga Putih said...

bgus la kalo slmt.. hahahaha

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011