Friday, 10 June 2011

Tutorial Cinta itu ketawa dan air mata...

Assalamualaikum...

     Hai! :) Wah! Tajuk jiwang kemain. Adakah sye terlalu jiwang? Oh tidak...! Sebab ape? Sebab ade perkataan aneh di depan tajuk. Tutorial? Hee~ Tajuk tu sesaje je sebab sye tengah dengar lagu tu. Best jugak bila ulang-ulang 89 kali. Haha! Terlebih sudey... Tapi best. Memang best. Meh dengar ramai-ramai. Kalau tak de search la sendiri. Hee~ Nak sye nyanyi? Jap. ... Susah sangat meh sye buat tutorial nyanyi lagu ni :P Mula-mula, tarik nafas panjang-panjang... Lepas tu tahan, tunggu 59 saat, pastu lepas. Dah siap baru boleh nyanyi. Meh cepat ikut sesama.









***********************************************

Ketawa dan air mata, itu sebenarnya cinta... kalau kau sedih, pasti ku rasa... begitu sebaliknya...... ku senang engkau cemburu... itu tanda kau sayangi ku... tahu kau takut... kehilangan ku... begitu juga aku...ku juga suka bila kau curiga, ia mengajarku erti setia...apa pun sikap mu, aku terima, asalkan ada kebaikan...walaupun sering kau ku tinggalkan, itu tiada bermakna kau... ku abaikan...memang sesekali sikap mu, membuat aku jemu, hingga kau tak ku pedulikan... untuk menyedarkan...belum pernah ada cinta... di dalam kehidupan manusia... sepanjang masa bahagia... tanpa air mata..........

bla bla bla bla bla....******************************************bla bla bla....











Sekian tQ! How? Best kan sye nyanyi? Lalala~ Kalau nak nyanyi ikut taw harkat-harkat yang sye dah buat tu. Kalau macam ni '...' maknanye kene panjang 3 hingga 4 harkat. Paham? Bagus.... Macam ni la kawan sye... Then..~

AMIRAH MARLIZA...!!!!!!!!!!!!!

Ye saya! 

Stop merepek di malam hari!

Erk! Merepek?

Dah solat ke belum?

Solat? 

Solat la...Solat Isya'. Dah pukul berapa ni? 

Pukul berapa? 

10.30 MALAM!!! 

WHAT?????&*#$$*##

    Erk! Patut la rasa kurang je. =_=" Belum solat la kawan-kawan. Korang dah ke? Dah? Kalau dah diam, kalau belum silakan... Hentikan la buat entry merepek macam ni. Tutorial konon.. Puih!

Nota kaki : Sila abaikan entry merepek ini, atau anda akan pening kepala lutut dek kerana terlalu memikirkan tahap kewarasan sye. Dont worry sebab sye masih waras. Hee~ Chill la der. Sesekali merepek ape salahnye. ;P

That's all! Tata!

17 si cantik/kacak komen:

kuah kacang said...

masalah jiwa ni..HHAHA

Cik Ezy Comot said...

suke gak lagu ni..
=)

eh.. cik ezy dh pos adiah semlm..
kalo dpt gtau ye..
=)

holaulala said...

@kuah kacang kan..? haha! ape bleh buat...

holaulala said...

@Cik Ezy Comot ok. hee~ act, sye tak de kat umah.. dah blik kolej:P

Telaga Putih said...

sah sengal.. btw, sy da smpe china ni.. hehehe

holaulala said...

@Telaga Putih Sorng China, sorang jepun. Adei..nak caye salah, tak nak caye kesian...haha!

Telaga Putih said...

apa ttba jepun lak ni???

holaulala said...

@Telaga Putih tadi ade kwn sye cakap dia kat jepun skang... haha! entah ye ntah tidak...

Telaga Putih said...

sapa kwn awk tu? dia gelak bila? ntah2 sama flight ngn sy.. td sy singgah jepun gak sat...

holaulala said...

@Telaga Putih nme dia akid. ade jmpe tak? ntah2 duduk sebelah kot dlm flight td..=_="

Aliana Ruhizat said...

eh lagu ape eh tu?

Mohd Hazwan Hashim said...

haha !! LOL !!! :)

holaulala said...

@Aliana Ruhizat lagu lestari nyanyi. hee~

holaulala said...

@Mohd Hazwan Hashim hehe~

Telaga Putih said...

ooo x la kot.. sbb sblh sy pmpn... hohohoho

holaulala said...

@Telaga Putih owh,,, dia naik kapal korek kot...

Telaga Putih said...

untung la kalo kapal korek ada g china, jepun sume tu.. hohho

Template by:

Free Blog Templates