Thursday, 28 July 2011

Day 22 : 10 benda yang anda rasa pelik

Assalamualaikum...

   
Hai! 10 benda yang sye rasa pelik... Sila baca tapi jangan pelik. Haha!

  1. Kucing bertanduk! Hahaa! Pelik tak? Pelik kan... Korang janga nak pelik macam sye eh..
  2. Orang pakai baju kaler biru, tudung kaler merah. Ha, pelik jugak kan? ;p
  3. Orang yang sanggup buat ape je untuk dapat duit. Sanggup makan t**i! Eeeuuuwwww!!!
  4. Orang yang tak nampak kesalahan sendiri tapi sibuk dok ngata orang... haih!
  5. Esok nak test sye bley bersuke ria melayan buku muka. Hahaha~ serius tak paham dan pelik!
  6. Orang yang tak penah bersyukur ngan kesenangan dan kelebihan yang dia ada..
  7. Pelik dengan orang yang tak suka durian! Sedap la weyh! Hahaha!
  8. Orang yang ske fikir negatif pasal orang lain.
  9. Orang yang tak paham bahase ble sye marah.. wakakaka!
  10. Orang mulut tempayan. Tak fikir ke kalau kena kat diri sendiri? Pelik...pelik!
Nota kaki : Banyak lagi, tapi ni je yang terlintas. Hee~

That's all! Tata!

2 si cantik/kacak komen:

aliah amirah said...

singgah :)

Wanie said...

kamu, sy punye IP kena banned..lagi pelik..huhu..ni first time kot datang sini..mungkin masalah teknikal, takleh nak tinggal jejak..:)

Template by:

Free Blog Templates