Friday, 12 August 2011

Day 25 : 10 cara nak tawan hati anda

Assalamualaikum...

::Ehem! korang betol ke nak baca entry kali ni? Kalau nak baca lah. Tapi, sila baca lepas berbuka la ye. Bkn pe, tkot korang termuntah dek kerana tak tahan loya baca ayat gediks yg bakal keluar tak smpai 5 saat je lg! Fuh! Sempot~


  1. Mesti ske meow!!! Mesti, mesti, mesti, dan mesti!
  2. Pandai buat lawak. Tak dapat lawak antarabngsa, lawak bodoh pon boley...haha!
  3. Buatkan susu everyday sedap2! Yummy! ~erk! Puase la budak!
  4. Ade sikap kepimpinan.. Cool gitu.. Korang tak terpikat ke klau gtu? jgn nk kate tidak ye. ;p
  5. Peramah. Bukan idong setinggi gunung. Kan best klau peramah. Takde la 'kau tgk aku, aku tgk kau'. Sedey! Huhu~
  6. Buat sye senyum hari-hari. Boleh? Haha! Try la, baru ade fight...~tak memasal..= ='
  7. Pakai baju kaler pink dengan telinga rabbit, lepas tu kasut kaler kuning, bawak beskal. Haha! Sure sye tertawan! Comel meyh~
  8. Senyum dengan mke yang paling suci dan ikhlas!Hah! Tak semua orang boleh taw...
  9. Setiap pagi bg cloud9. Haha! sye dah gler cloud9 skang nih~
  10. Pegi solat tnpa disuruh... Wah...baiknye dia, solat tak tinggal...mke tenang je <3 <3 Ceciter, sape yang tak ske orng macam nih??
Nota kaki : Otak tak dapat mencerna idea. Haha! Merapu tak berkesudahan... Ok, ok, ok! 

That's all! Tata!

3 si cantik/kacak komen:

Saiazuan said...

klu x tawan gk?

holaulala said...

haha! no komen!

Anonymous said...

[url=http://www.timberland4boots.com]timberland boots outlet[/url]
[url=http://www.timberland4boots.com/products_new.html]timberland work boot[/url]
[url=http://www.timberland4boots.com/specials.html]discount timberland shoes[/url]

Template by:

Free Blog Templates