Thursday, 22 December 2011

Perangai pelik???

Assalamualaikum...



HAi! Dah lama rasanya tak update. Last pon citer pasal sem baru. Siap da ade anak! Tu yang ngengade nak upload gambar. Hehee~ Maaflah ye. Nama pon PELAJAR kan. Buat-buat lah busy walau hakikatnya boleh je nak update. Haha! Bak kata Miss NFU (my lecturer) tu semua normal. Haha! Malas tu normal. Kalau tak malas tak normal. Hah! Lepas ni semua nak jadi malas lah tu. Saya tak ajar ok.

Perangai pelik? APe nye yang pelik? Meh baca.
  • Bergelak ketawa tanda nak demam.
  • Demam-demam tapi melantak tak hingat dunia. Sedap weyh makan!
  • Bila batuk baru nak beli aiskrim lah, makan sambal belacan, makan keropok.. Semua yang menyebabkan batuk. HAha! kalau sihat tak teringin!
  • Tak suka minum soluble tapi xkisah makan pil.
Disebabkan perangai pelik yang no 3 tu, saya telah dimarahi oleh roomate saya. Dia cakap macam ni, "Demam-demam makan aiskrim!" (macam nenek2~) Hee~

Lepas tu, saya telah dipaksa jugak oleh orang yang sama, AIDA ASYIKIN, supaya minum soluble sampai habis. Seriously! Sangat TAK SEDAP! Pil lagi sedap! Tapi jangan makan ubat selalu. Dadah lah! Nanti hilang kawalan. Hahaha! (alasan tak nak makan ubat).

Ok lah! Merepek lebih2 pon tak bagus gak sebenarnya. Haha! 

Nota kaki : Nak update pasal kes pembulian yang dilakukan oleh Ema dan Aida. Tapi tunggu lah nanti ye. Hee~ 

That's all! Tata!

6 si cantik/kacak komen:

mohdhazlan Dreadlock said...

slmt thn baru ..jgn pelik2 lg ..:)

remyhazza said...

kalau terlebih rajin pun susah jugak.....he3

Aqy | Ela Ahmad said...

hikhik . pelik itu unik ! ;)

holaulala said...

@mohdhazlan Dreadlock hehe~ selamat tahun baru jugak=) lain kali tak pelik2 dah,

holaulala said...

@remyhazza hahaha! kan? rajin sangat kang payah plak...

holaulala said...

@Aqy | Ela Ahmad yup makin pelik makinunik makin aneh. hah! pikir2..haha!

Template by:

Free Blog Templates