Thursday, 1 December 2011

Semester baru. Bahagia atau sengsara?

Assalamualaikum...

Hai! Pejam celik pejam celik dah start semester baru pon. Bagi saya permulaan setiap semester sangat la seronok sebab taklah sibuk dengan tugasan bagai!. Haha! Setuju tak?  Kalau setuju jom belanja saya teh secawan dua. =)

     Tapi dalam otak ni tetap ada bubble. Maksud saya tanda tanya. Adakah semester ni merupakan semester yang membahagiakan atau menyeronokkan sebab last semester atau pun satu semester yang sangat sengsara?

Bagi si bijak pandai rasanya mungkinlah jawapannya ialah bahagia. Nama pon genius. Tapi saya ni biasa-biasa je. Bak kata orang, just an ordinary girl. Cewah! Haha! Makanya, terbitlah kerisauan sikit-sikit. Hee~

Siapa yang nak extend kan? Mestilah tak nak. So, saya akan pastikan saya berjaya lepas dengan jayanya semester last ni. Hah! Lepas tu bolehlah saya melompat-lompat kat dalam bilik sensorang. over kan? Biarlah!

Nota kaki : Semua orang semangat ble mula sem. Harapnya semangat tu kekal sampai last sem.=)

That's all! Tata!

4 comments:

Telaga Putih said...

untung la da masok sem baru~

mi.yu said...

Same lah macam Miyu. Macam kerja ada T___T


Kalau sudi, jemput tengok segmen nih. Sebab cik adik di-tag. Hihi.

http://buih-bubbles.blogspot.com/2011/12/pencarian-1000000-blogger-malaysia.html

~Eizny Ejan~ said...

hehe ape macam sem baru?
iz msk2 je terus dah bz. -_-
harap sem ni pass with flying clour!
jom same2 stdy hehehe
sory lmbt tawww

holaulala said...

@Telaga Putih untung la dah grad..

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011