Wednesday, 5 September 2012

Segamat. kawan-kawan, doakan aku.

Assalamualaikum...

1hb September 2012. bermulalah sebuah lagi cerita sebagai pelajar UiTM. bezanya dulu Larkin sekarang Segamat. Segamat sangat berbeza dengan Larkin. sangat berbeza. kalau dulu di larkin kami hanya akan bersiap untuk ke kelas pada jam 7.45 pagi. tapi di Segamat seawal jam 7.20 pagi kami dah tercongok menunggu bas! percayalah, larkin sangat indah pada pandangan mata hati saya. hahhaaha~!

di segamat aku pasti terkontang kanting tanpa arah tujuan kalau terpaksa ke kelas sorang diri. nasib baik ada kawan-kawan. ;') tapi tu lah. sampai bila aku nak bergantung dengan kawan-kawan. mungkin segamat sangat besar. tapi lama-lama aku pasti akan terbiasa dengan keluasan UiTM segamat tu.:)

rumah sewa? hmm. not bad sebenarnya. cuma tu lah. panas. mungkin tak sepanas neraka. tapi agak panas bagi aku yang belum cukup amalan dengan iman setipis kulit bawang ni. eceh! hihi~ apa-apa pon aku kene belajar bersyukur sebenarnya. yelah. nak di bandingkan dengan kawan-kawan yang masih tercari-cari rumah sewa, aku jauh lebih beruntung sebab dah dapat rumah sewa.

tentang belajar. aku tak dapat nak cerita apa-apa lagi sebab kelas pon belum mula. tapi aku harap sangat aku dapat fokus. dapat belajar dengan tekun. dapat faham dengan pantas, dapat ingat dengan mudah. dan aku sangat berharap aku dapat lulus dengan cemerlang. doakan aku ye.;') aku jugak harap sangat supaya aku terpelihara daripada anasir-anasir yang buat aku jadi malas nak belajar. tolong jauhkan.

kawan-kawan. tak ramai lagi kawan baru yang aku kenal. masih baru mungkin. doakan juga aku cepat dapat kawan yang baik-baik. doakan aku cepat pandai. doakan aku dapat belajar dengan baik. doakan apa-apa yang baik untuk aku yeee! :) terima kasih.

Nota kaki: doakan jugak aku istiqamah dengan diri aku yang sekarang.

No comments:

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011