Tuesday, 5 March 2013

Lahad Datu

Assalamualaikum...

aku tak tau sangat sebenarnya pasal insiden kat Lahad Datu. Tapi apa yang aku dengar, ade penceroboh dari Filipina yang nak ambik Lahad Datu. Kononnya Lahad Datu tu milik Filipina la. ntah la. aku macam tak amik tau perkembangan semasa. umpama katak bawah tong drum. tskk~ ;(

lepas tu aku dengar cerita lagi, ramai anggota PDRM kita yang terkorban. lepas tu lagi, aku baru tau semalam, antara yang terkorban tu ialah ayah kepada coursemate aku. ouh. keciknya dunia.

apa2 pun, takziah aku ucapkan pada ahli keluarga mangsa yang terkorban. ade hikmah semua tu. tak boleh taip panjang. curi masa kat library. aku dah start kelas semester baru! doakan aku ye. hehe~ ok assalamualaikum!

3 comments:

Jemarisuri said...

salam singgah rabu...

nota cinta: nanti rajin2 lah singgah blog js ye...dh msk dlm bloglist js dh....hihi

dina kasyah said...

dtg menyinggah juga :)

Anonymous said...

taktau bertnya ..lahad datu uh sblah daerah tmpt aku jew la cik ketam oii ..Zanzearsky hmx

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011