Saturday, 22 June 2013

Jerebu di Muar

Assalamualaikum...

Terkejut bila dapat tahu kadar jerebu dekat Muar dah cecah 700! Teruk sangat. Harap orang Muar ambiklah langkah berjaga-jaga ye. Sama lah juga dengan penduduk negeri lain. Aku yang kat Segamat ni pon rasa terancam. Haa... Kat bawah ni statistik jerebu pukul 7 pagi tadi

Sikit je ujian Allah tapi banyak benda yang terjejas. ;'( Bumi dah semakin tua. tak dapat nak tampung pencemaran. Masih ada ke manusia yang tak sedar akan hakikat ini?

************ayat last macam sastera sangat tau!Hiks!*************

1 comment:

AiSyA LiEzA said...

alhamdulillah tmpt sy xde setruk tu :) smga keadaan kmbli ok..insyaAllah :)

Blog Peribadi Milik Amirah Marliza@2011